Musím se pochlubit: včera jsme byli na Kristal Elma (Křišťálovém jablku), což je nejprestižnější cena turecké reklamy. No a vyhráli jsme Jabka hned dvě – za nejlepší televizi a za nejlepší alternativní média. Bylo to za dubnovou kampaň, kupodivu zrovna za spot, kterému jsem z celé trojice věřil nejméně a který jsme natočili jako výraz důvěry v agenturu. No a vyšlo to. Konkurenti se nechytli ani v jedné kategorii. Samozřejmě mě to potěšilo, protože je to pro Vodafone první takový úspěch v Turecku. Někdy sem nějaké turecké reklamy dám – asi spíš cizí než ty naše, protože jsem práci na blog nikdy moc tahat nechtěl. Ale úroveň je tu překvapivě vysoká – špička je rozhodně širší než u nás. Kreativců je holt dost, konkurence ohromná a rozpočty jsou taky o ždibec větší.

Přebírám Křišťálové jablko s kolegyní Milkou

3 komentářů

  1. A mně zrovna jarní televizní kampaň tureckého Vodafonu dost lezla na nervy. Pravda, byla (hlavně ta písnička) tak vlezlá, že si ji nešlo nezapamatovat, a ještě si i uvědomit, ke které značce se vztahuje. U jiných firem se to někdy nepodařilo, i když spot byl vtipný. A o to asi jde, že?

Přidat komentář

Váš komentář
Jméno