Rady pro tvůrce reklam na čokoládu

Musí to být děs, když mezi narcistické mamlasy do reklamní agentury přijde nějaká ta potravinářská korporace a objedná si zbrusu novou reklamu na čokoládu. Fajn, vykřikne hlavní kreativec, jdeme na to a uděláme něco, co ještě nikoho nenapadlo! Natočíme nějaký strhující záběr, jak se na sušenku shora lije čokoláda a pak to celé zakryje fantastický karamelový krém!!!

Všimli jste si? Celý jeden žánr moderní kinematografie je postaven na detailním záběru, na němž se z výšky lije čokoláda a v ní elegantně tonou oříšky. Pozoruju tyhle čokoládové vodopády každý den už 13 let a za tu dobu se stále nemůžu rozhodnout, kde tu gravitaci zvládají lépe – jestli v Orionu nebo na všech těch alpských loukách. Ježíšmarjá, ten stereotyp je k uzoufání!

Jakoby nápad lít čokoládu z výšky nebyl už tak dost vykradený, museli ho ještě definitivně zaříznout výrobci jogurtů. Ti pravda mají své čůrky bílé a místo ořechů nechávají ponořovat jahody, ale ta duševní impotence je stejná. To si říkáte kreativci, hošani? Radši bych utekl do lesů s Danem Nekonečným než takhle nudit národ.

Jestli chcete reklamu na čokoládu dělat lépe, vemte prosím na příští natáčení Veroniku Žilkovou. Prosím! Této báječné ženy si velmi vážím, protože v mých očích zajistila jednu pozitivní vlastnost dokonce i Petru Novotnému. Ptáte se jakou? No alespoň ještě nevzal tolik reklam jako Veronika Žilková! Novodobá česká madona vám k čokoládě zachraptí srdceryvné poselství, které už každou zodpovědnou mámu dovede k tomu správnému regálu.

Pomalou čokoládovou lavinu je dále potřeba podmalovat nějakou tou yuppie hudbou, která v člověku budí pocit, že má na sobě bílou košili, kravatu a že běží s květinami v ruce ohromnou prosklenou budovou, aby na ulici zadýchán, ale stále s voňavým podpažím vskočil do hráškově zeleného Citroënu C3, s nímž přijela jeho úspěšná přítelkyně. Protože moderní člověk prostě musí věřit, že je free, cool a in a že má svůj život pod kontrolou, i když je po krk v čokoládě.

A když už děláte reklamu na čokoládu, bylo by hloupé tam nedat nějakou tu modrookou doktorku z Klatov, která vám potvrdí, že v čokoládě je přesně tolik silanizovaného vitakalcia, že vaše děti budou ještě v devadesáti běhat jako střečkové. Někdy si až říkám, jaká klika, že na všechny tyhle minerály nepřišli už staří dinosauři před 65 milióny let. Kdyby ke své síle měli ještě geriavitové klouby narvané vitamíny, byli by bývali odpinkli ten meteorit zpátky do vesmíru a kde by dneska byl člověk?

lidé z reklamních agentur bojují za nějakou jinou civilizaci a vedou

528 skřeků ztraceno

Přidejte skřek