V říjnu jsem měl tu čest natáčet tři dny s Chuckem Norrisem. Ano, s tím mužem, co zabil Mrtvé moře a co si v KFC objednal Big Mac a dostal ho. Musím říct, že Chuck si mě i Beu za těch pár dní naprosto získal. Nejenže je to opravdu takový kabrňák, jak se o něm říká, navíc je i milej a je s ním legrace.

Chuck Norris se štábem

Aktualizace Nejoblíbenejší spot, Fotorámeček, nasbíral za 12 dnů přes milión zhlédnutí na Youtube. O kampani vyšla fůra článků v ČR, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a dokonce i v Makedonii. A prodává to taky pěkně – musíme doobjednat dárky, protože např. netbooky by tímto tempem došly už na začátku prosince. No, mohlo to být horší.


O získání Chucka jsme bojovali dobrý měsíc. Nebyla to ani tak otázka peněz, šlo spíš o to, aby se Chuckovi líbil scénář. Prošli jsme čtyřmi verzemi spotů, než na to kývnul. Když nakonec přijel, řekl mi v Praze, že ho přesvědčil jeden detail. Byli jsme prý po dlouhé době první lidi z marketingu, kteří do emailu napsali Christmas a ne zkráceninu Xmas. „To mi bylo sympatické,“ říkal Chuck. „Líbí se mi, že ještě někdo dělá opravdové Vánoce, a ne jen nějaké Xmas nebo jako u nás seasonal holidays.“

Věci, co jsme natočili, nejsou postavené na chuckovských fórcích. Jednak je většina lidí nezná, jednak jsme se tou příliš prošlapanou cestou ani vydat nechtěli. Natočili jsme spíše příjemné vánoční příběhy z českého obýváku a kuchyně, které od Chucka nečekáte. Spřízněná duše snad zaregistruje i stopovou přítomnost tzv. humoru. Věříme, že na start T-Mobile Televize a na naše vánoční dárky se to docela hodí. No, posuďte sami.

Fotorámeček

Televizor

Netbook

Příroda

Kapr

19 komentářů

  1. Velmi povedené. Zatímco online propagace dál recykluje motiv „vtipy s Chuckem Norrisem“, tohle je neco necekane, milé a hezky české.

    Na první pohled bych reklamy přiřadil Vodafonu. V provedení TM velmi netypické. Ale myslim, ze virálnost a popularita bude jasná. Palec nahoru!

  2. Dúfam, že slovenskí ružoví bratia sa nechajú inšpirovať a o rok to nebude taká tragédia ako teraz („bukake na Vianoce“). Neviem ako to s tým retardom Dedem do Vianoc vydržím.

  3. Předně zdravím jakéhosi jmenovce v předchozím komentáři :)
    Jinak jsem kampaní velmi potěšen. Je svěží, příjemná a opravdu velmi nečekaná. Bohužel tuším, že se bude v televizi opakovat tolikrát, že jí po pár týdnech budeme všichni nenávidět.

  4. Mně se líbil akorát kapr, ostatní mi přijdou na čaka norise málo vostrý :) Tipuju, že kdyby to bylo pro Vodafone, byla by to větší divočina :)

    Nicméně respekt, Martine, že sis Chucka prosadil a dotáhl ho sem ;)

  5. Ano připomíná starší oskarovské reklamy, avšak příliš vtipné nejsou. Nápadité ano. Nejlepší je pro mě druhá v pořadí, fotorámeček.

  6. Souhlasim s Colombem, ac jsem se na reklamy tesil, vtipna mi bohuzel prijde jen „Brucelee“.

    Mirne mi unika vnitrni logika vety:
    „Věci, co jsme s ním natočili, nejsou samozřejmě postavené na chuckovských fórcích. Jednak je většina lidí nezná, jednak jsme se tou příliš prošlapanou cestou ani vydat nechtěli. “
    ze ktere me vyplyva, ze fory o Chuckovi vetsina lidi nezna, tudiz jsou moc provarene….coz mi hlava uplne nebere. :-)

    Nechci vubec nejak prudit, jen jsem pri pousteni klipu zazil pocit ditete ktere pod stromeckem najde misto touzebne vyhlizeneho popelarskeho auta ponozky a pyzamo.

  7. Vítku, s tou větou je to dobrý postřeh, fakt to vypadá nelogicky. Blbě jsem to formuloval. Ale svým způsobem jsou obě části pravda. Na jednu stranu u nás nemají chuckovské fórky takové povědomí, aby se z toho dala postavit masová televizní reklama. Na druhou stranu jsou zas příliš ohrané pro Chucka, který chtěl přijet do ČR právě proto, že se mu konečně nabízejí trošku jiné scénáře. Jinak vaše pocity chápu a mrzí mě, jestli jsme trošku zklamali, ale v celkovém součtu věcí jsme přece jen spokojení.

  8. tak si na mobilmanii čtu o chytrém kreativním člověku co něco dokázal a pak se na jeho stránkách dozvím že je navíc Benešák jako já(jako bonus mluví o rivalitě Benešova s Vlašímí) gratuluju, velmi povedené a to Čaka :) nemám rád

    P.S. příslušnost k odkazované straně sice nic moc, ale nikdo není dokonalý :)

  9. Znama celebrita v reklame udela dycinky sve. Akorat se obavam, ze vzhledem k nabizenemu produktu jste se docela minuly obsahem. Skoda, mohli jste pomoci chucka docela lehce zatopit jak UPC, tak i jinym prostredkovatelum „ruznych pripojeni“. O bublifuku ani nemluve.

    Jinak pro pobaveni dost dobry

  10. Hádám, že většina reklam měla fungovat hlavně z marketingového hlediska (proto ten jednoduchý humor a důraz na samotnou propagovanou službu) a u té jedné jediné jste si to užili — „Brucelee“ :-) Když jsem ji viděl prvně, udělala se mi bublina u nosu! Jedna z nejpovedenějších funny reklam posledních let…

Napsat komentář: Roman Pištěk Zrušit

Váš komentář
Jméno