Louskáček 2011: 4 ks

Dneska jsme dostali čtyři reklamní Louskáčky – jedno stříbro za integrovanou kampaň s Chuckem (první byla Pepsi), další stříbro za web Chuckovice.cz  a dva bronzy taky za Chucka (televize s Bruce Leem a zastávka MHD těžce pochroumaná Chuckovým Sputnikem).

Čekal jsem to horší, protože vím, že experti z branže nás a tuhle kampaň moc nemusej. Takže nakonec docela hezký a fér. Hlavně mám radost z pokračování tradice – jsou to teprve třetí Vánoce, co jsem doma dělal, a třikrát (2006, 2007) z toho byl Louskáček za integrovanou kampaň. Což je pro mě královská disciplína a největší potěšení. Takže lidi, dík, měl jsem vás rád a bděte.

PS Dodatečně jsem se dozvěděl, že Louskáčky nebyly tři, ale hned čtyři. Děkuju Robertovi z naší nepřekonatelné agentury Symbio za opravu. A za to, že pro nás ten čtvrtý vyhráli. Nebyl jsem na vyhlášení, protože mám nějaké pochůzky v Londýně, a pak tady píšu takové bludy.

Skřeky (1)

  1. Robert napsal:

    Ahoj Martine,

    je to ještě o trochu lepší. V kategorii microsites to bylo také stříbro (zlato vůbec nevyhlásili) za Chuckovice.cz. Není to asi taková těžká váha jako integrovaná kampaň, ale potěší.

    Rob.

Přidejte skřek