Reflex: Táta Zadara Volaniče

Tenhle titul si ani nezasloužím, ale když už mi ho v Reflexu přidělili, tak se zlobit nebudu. V aktuálním Reflexu mám rozhovor s Jaroslavem Pleslem, což je Pan Novinář. A sejít se s ním je vždycky legrace i poučení, takže jsme si pokecali docela dost.

Tady je zatím link na začátek článku, až se dostanu k časopisu, tak snad přidám i plnou verzi a skeny.

Reflex: Táta Zadara Volaniče

2 komentáře

  1. fpul napsal:

    To je samý Zadar Volanič a reklamní úspěch. V jedné z těch legračních věciček s tím spojených mne zaujal následující detail. Jednalo se o flashovou animaci s názvem probuď Zadara. Nemůžu to už nikde najít a šlo ve stručnosti o to, že se vám zobrazil v prohližeči spící Zadar a u toho telefoní číslo na které když jste zavolali, tak se Flashi rozezvonil telefon a odehrála se tam jakási vtipná scénka v jejímž závěru bylo video jak vám Zadar píše SMSku co vám pak přišla do telefonu. Udělané to bylo tak, že aplikace měla nějaký pool čísel a každému návštěvníkovi se zobrazilo jiné. Když se na to zavolalo, tak se pustil film právě ve vašem Flashi.

    Už se dostávám k pointě. Když jste se podívali na webu ČTU komu patří ta čísla co aplikace používá, tak kupodivu nepatřili T-Mobile, ale jistému alternativnímu operátorovi s pevnými linkami.

    Takže jedna věc je skvělá reklama (s patřičným rozpočtem). Druhá věc je to že ten korporát co je za tím si outsourcuje už i čistě telekomunikační služby (odsměrovat pár čísel do nějakého boxu, kde se při prozvánění pustí něco co dloubne do webserveru a pošle SMS).

    Je filozofickou otázkou zda bussinesem T-Mobile je provozovat rádiovou telekomunikační síť, nebo točit legrační videa s Pavláskem. Zdravím do Huawey :-)

    • admin napsal:

      Já myslím, že někdy k byznysu firmy patří obojí – provozovat síť i o ní točit legrační videa. Třeba takový comeback Kofoly taky nestojí jen na konkrétním mixu vody, sirupu, lékořice a benzoanu sodného, i když to je nejvlastnější byznys továrny v Krnově. Bez těch kampaní by Kofola nebyla kultem. Dobrý marketing musí mít super produkt, super cenu, super komunikaci i distribuci. A ta webová agentura, která dělala mikrosajtu s voláním Zadarovi, zvolila prostě nejrychlejší technické řešení, to je přece v pořádku.

Přidejte skřek